Krajský soud v Brně



Od: Medical Cannabis Social Club <dusan.dvorak@konopijelek.cz>
Datum: 19. listopadu 2012 14:34
Předmět: stížnost na průtahy soudního řízení u KS Brno
Komu: podatelna@ksoud.brn.justice.cz
Kopie: posta@osoud.pro.justice.cz
Předseda soudu, Krajský soud v Brně, Rooseveltova 648/16, 601 95 Brno
Na vědomí OS v Prostějově ke spisu 2T 104/2010

Věc: stížnost na průtahy soudního řízení u KS Brno ve věci odvolání na platbu advokátovi za 2T 104/2010

Odůvodnění: Dne 15.6 2012 a následně 18.6.2012 s doplněním jsem podal prostřednictví OS v Prostějově k vyřízení KS Brno stížnost – odvolání na usnesení OS Prostějov za platbu advokátovi ex offo, který stejně jako já ani neznal odvolání obžaloby OSZ Prostějov a mne KS v Brně odsoudil a nyní mám platit za advokáta „zhruba polovinu ze 70 tisíc“, jak píše OS v Prostějově.
OS Prostějov neuznal odůvodnění nemajetnosti a proti tomuto jsem se ke KS v Brně 15.6 2012 a následně 18.6.2012 odvolal. Do dnešního dne ani přes řady dotazů a urgencí jsem nedostal odpověď, jak v dané věci KS v Brně rozhodl.
Stížnost proti usnesení OS v Prostějově ke KS v Brně v dané věci je uvedena bodem II na straně 3 v příloze zaslaného scanu.
Děkuji za sdělení, jak jste tuto stížnost vyhodnotili a kdy mohu očekávat usnesení KS v Brně v dané věci. OS v Prostějově na obdobné dotazy a žádosti o informace nereaguje.

Dne 19. listopadu 2012

Dušan Dvořák, narozen 12.ledna 1962, Tylova 2, 779 00 Olomouc